שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק חווית קנייה נוחה, יעילה, מהירה וקלה
ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים ברכישה באתר
במידה והמידע אותו הנכם מחפשים אינו מופיע מטה, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה
madafix1@gmail.com באמצעות הדוא”ל
בטלפון: 073-7854447   בין השעות 09:00-17:00

האם הקנייה באתר מאובטחת?

מדף פיקס גאה להציע ללקוחותיה חווית קנייה מאובטחת לחלוטין.
האתר שלנו מאובטח באמצעות פרוטוקול אבטחה מחמיר , הנתונים הרגישים
שלכם מאובטחים ולא נשמרים אצלנו בשרתים.  הקנייה מתבצעת באמצעות מסוף הסליקה של חברת ויזה כאל

החזרות וביטולים

מה קורה במידה וביקשתי לבטל עסקה?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות. מההחזר ינוכו דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי תיתכן עמלה נוספת בגין סליקה שבוצעה, וההחזר יבוצע ישירות לכרטיס האשראי של המשתמש. לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח

האם אוכל להחזיר או להחליף את המוצר?

וודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם בתוך 14 יום מרכישת המוצר. ניתן להחזיר כל פריט, כל עוד לא נעשה בו שימוש ו/או נגרם לו נזק או פגם, ותוכלו לקבל זיכוי או מוצר חלופי – לבחירתכם

*פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד

שימו לב : במידה והתחרטתם על הקנייה למרות שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, הנכם זכאים להחזר כספי ישירות לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ביטול העסקה והחזרת הפריט (בהתאם לתנאים בהם חויבה העסקה), אך לא על דמי
המשלוח
כמו כן, החזר או החלפה ניתן רק על מוצר סטנדרטי. במידה והוזמן מוצר מותאם אישית לא יהיה ניתן להחזירו

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקנייה ייטען עמוד שבו יוצג אישור על ביצוע הקנייה

האם עליי להרשם לאתר על מנת לרכוש​?

לא צריך להרשם לאתר על מנת לרכוש ממנו

האם ישנם מבצעים?

מדי זמן מה אנו עשויים לצאת במבצע
את העדכון על כך תוכלו לקבל באמצעות הניולטר שלנו
ההרשמה באתר

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות שלכם מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל המוצרים שאתם אוהבים באתר ומעוניינים לרכוש. בכדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור “הוספה לסל”. בלחיצה על “סל הקניות” מצד שמאל למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה מוצרים נוספו לסל הקנייה שלכם. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור “להמשך רכישה” ולסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף מוצרים

כיצד אני קונה באתר?

לאחר בחירה של מוצרים שונים כמו שציינו בתיאור "מהו סל הקניות שלי" עם סיום הבחירה, יש ללחוץ על עגלת הקניות ולהשלים את תהליך הרכישה באמצעות בכנסת כתובת למשלוח ואמצעי תשלום